giovedì 11 giugno 2009

10 giugno

Romania - William Wallace's Army 2-7
Bonadiman, Noldin, Calovi (2) e Sabani (2) per la WWA ; Popescu e Iancu per la Romania.

Grederi - Unu Tituli 7-5
Iachemet, Stonfer (4), Tenaglia e Coppi per i Grederi; Massaro (3), Garofalo e auterete di Coppi per Unu Tituli.

Futsal Trento - Mercatone Uno 3-4
Tripletta di Ceraso per i Trentini; Scivittaro, Cusumano e Vitale (2) per il Mercatone.


Programma del 11 giugno 2009.
ore 20.00 Paganella-Vigor
ore 21.00 Caffè Hemngway Arslogica - Longobarda
ore 22.00 Macelleria Europa - TecnoMetal

14 commenti:

Greder ha detto...

...puntuale come sempre...:-)))

NUMERO 10 ha detto...

si, puntuale ma el s'è stufa de far i commenti. el podeva scriver, che i na lasadi senza birra e aven dovest camminar. Preparatevi per venerdi............

Gerry ha detto...

a dir la verità go la "crisi de mezza settimana".....

Greder ha detto...

...ah, pensavo de mezza età...l'è a forza de nar a corer...vara che deventes come el stonfer...sta atento...:-))))

Gerry ha detto...

la mezza età l'ho passada se vago avanti de sto pas...

NUMERO 10 ha detto...

Per la cronaca, anche se ieri aven fat l'una, alle 6.15 son na a correr. FAtia sta mattina, ghera la weissen che boiva.

NUMERO 10 ha detto...

FAtia. che cazzo ho scrit. me sa che volevo scriver. fadiga

Gerry ha detto...

complimenti....ma te me pari anca mat!!!
mi son nà ieri a mezdì e forsi anca ancoi....

NUMERO 10 ha detto...

l'è dura, quel secondo a nar for dal let, perchè penses che podresti star li ancora en ora ma dopo se sta veramente ben. Fresco a correre e dopo tutta la giornata sei attivo

Gerry ha detto...

lo faccio spesso anch'io la mattina, ma no rendo apena levà, l'ideale secondo mi l'è a mezdì, però ades l'è massa calt
p.s. che strac che ses ne la foto che ghè ancoi su l'adige....

NUMERO 10 ha detto...

l'era l'80 e avevo dat tut

NUMERO 10 ha detto...

80 esimo, intendevo. comunque la mattina l'è sempre pu fresc el corpo riposato. decisamente meio. a mez di l'è da infarto. salut. ottimo il referto. pienamente d'accordo come diria el friz

Gerry ha detto...

ho sempre pensà cha andando avanti con i ani se dormisa de men....mi fago sempre pu fadiga a levar...

Cavallo ha detto...

PER I GHIRI NOL VAL!!!